دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی به نام گل نازم با بالا ترین کیفیت
شاهگوش قسمت 20
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

وبلاگ دوستان

دانلود فیم های جدید
20پاپ آپ
صدرا
با ما فراتر از به روز باشید
manoto
سریع ترین روش حفظ لغات انگلیسی
!!!!نوشته هایی از جنس خودم!!!!
شعر..متن ادبی..طراحی
کوکلا(کوهکلا)=عکس
خبری-سرگرمی
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 2S download و آدرس 2sdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

آخرين مطالب ارسالي
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی به نام گل نازم با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام گل نازم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی به نام گل نازم با بالا ترین کیفیت ترانه سرا : رضا صادقی ، آهنگ: کاور ، تنظیم : شجاعت شفاعی ، ویولن : سینا زند

متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام گل نازم :

من با تو خوبم بس از نگاهت

باز زنده میشم از روی ماهت

وقتی که سیرم از هر چی که بوده

وقتی که دنیا کبود لبخندت با منه

وقتی خرابم از درد عالم از رنج دنیا بد میشه

حالم وقتی می بینم عشق تو نگاته

باور دارم خدا هم لبخندش با منه

گل نازم روح زخمیم و با تو میسازم

با توسر ریز شعر و آوازم به تو می نازم

شور و حالم روز و ماه و هفته و سالم

شعر خوب حافظ و فالم به تو می بالم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام گل نازم

♫♫♫♫♫♫

رنگ چشات از دریای نازه

عشق تو بودن عین یه رازه

من این صدام و از با تو دارم

جونم واست می ذارم چون میارزی گلم

وقتی غرورم با من صبوری

پژ مرده میشم وقتی که.دوری

بانوی آبی هم زاد بارون

سختی ولی چه آسون تسکین میدی دلم

گل نازم روح زخمیم و با تو میسازم

با توسر ریز شعر و آوازم به تو می نازم

شور و حالم روز و ماه و هفته و سالم

شعر خوب حافظ و فالم به تو می بالم

MP3 – 320

Reza Sadeghi – Gole Nazam

MP3 – 128

Reza Sadeghi – Gole Nazam


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: رضا صادقی,
بازديد : بار          11:33 | سه شنبه 27 اسفند 1392          نویسنده : saeed        


نويسندگان
امكانات وبلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 679
بازدید کل : 22006
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

شمارنده